امیر محمدی، آزادکار تیم‌ ملی کشورمان، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات خوبی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم این دوره بهترین دوره در 10 سال اخیر بود. همه چیز خوب پیش رفت و تیم‌های خوبی حضور داشتند و فقط جای خالی تماشاگران به وضوح حس می‌شد.

وی در مورد عملکرد تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به هزینه‌ای که شده بود نتایج درخوری به دست آوردیم. وضعیت تیم ما از نظر مالی قابل قیاس با سایر تیم‌ها نبود. چون نه ملی‌پوش مطرح در کنار خودمان داشتیم و نه می‌توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم اما در مجموع خوب بودیم و امیدوارم در سال‌های آینده نیز اگر در کنار تیم دانشگاه آزاد بودم نتایج بهتری را به دست بیاورم.

دارنده مدال طلای جام جهانی با اشاره به حضور کادر فنی در فینال مسابقات لیگ بیان کرد: مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد. شاهد حضور کادر فنی تیم‌ ملی و رئیس فدراسیون هم در سالن بودیم که فکر می‌کنم در این رابطه به وظیفه خود عمل کردند به هر صورت باید مسابقات و کشتی گیران را رصد کنند. حضورشان بیشتر از روی وظیفه بود و این اتفاق تاثیری در عملکرد کشتی گیران نداشت.

محمدی درباره بحث اشتباهات داوری توضیح داد: به نظرم تیمی که می‌بازد همیشه به دنبال توجیه است و دیوار داوری هم کوتاه، البته گلایه از داوری دیگر در ایران مرسوم است. هرچند معتقدم که اشتباهات هم در این حوزه وجود دارد اما بهتر است این اشتباهات را بولد نکنیم.

انتهای پیام// 3