شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#رئیس جمهور
گفت‌وگو |

تشکیل کارگروه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به سمنان/ آزادراه حرم تا حرم مهمترین مصوبه عمرانی

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به تشکیل کارگروهی در استانداری برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور گفت: برای هر یک از شهرها مصوبات مهمی وجود دارد که مهمترین مصوبه عمرانی این سفر،، طرح آزادراه حرم تا حرم است.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان گفت: مدت زیادی از سفر رئیس جمهور به استان  سمنان نگذشته است اما مصوبات سفر در حال پیگیری هستند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات باید توسط  وزرای مربوطه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شوند، افزود: مصوباتی که ابلاغ شده در دستگاه‌های ذیربط در حال پیگیری و اجرا هستند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به تشکیل کارگروهی در استانداری برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به این استان گفت: به موازات  این کارگروه در استانداری، کارگروه‌های مجزایی در معاونت‌های عمرانی و اقتصادی تشکیل شده است تا مصوبات دقیق‌تر و تخصصی‌تر پیگیری شوند. 

وی افزود: اعضای کارگروه عمرانی پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور مشخص شده و احکام‌شان را صادر کردیم تا امور را با سرعت پیگیری کنند؛ جلسات منظم برگزار می‌شود و کار‌ها در دست پیگیری هستند.

حمیدی با اشاره به اینکه اکثر مصوبات در حوزه زیرساخت‌ها، اشتغال، جذب سرمایه گذاری و رفع مشکلات تولیدکنندگان است، تصریح کرد: برای هر یک از شهرها مصوبات مهمی وجود دارد که مهمترین مصوبه عمرانی سفر رئیس جمهور به استان سمنان، طرح آزادراه حرم تا حرم است. 

 

  • ستاد پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور در اردبیل تشکیل شد/ اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اقتصادی
  • کمیته ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان فارس تشکیل شد/ تصویب ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ۱۰۰ مصوبه
  • احداث کارخانه معدن مس؛ از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان
  •  

    انتهای پیام/