به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر، علی اصغر صفری در سخنانی اظهار داشت: در یازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به لرستان ۳۵ هزار نامه مردمی دریافت شد.

وی عنوان کرد: با پایان دریافت نامه‌های مردمی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر مشغول ثبت درخواست‌های مردمی، ارسال کد پیگیری و ارسال نامه‌ها به نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های مربوطه هستند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی لرستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به لرستان، ستاد بر خط ۱۱۱ به منظور پاسخگویی به نامه‌ها و مطالبات مردمی در محل سالن ورزشی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان فعال شد.

صفری بیان داشت: در این ستاد نیروهای مستقر با بهره گیری از ۱۰۰ خط تلفن و ۲۰۰ رایانه آماده پاسخگویی و ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردمی شدند.

وی گفت: همچنین نامه‌های جمع آوری شده در جریان سفر رئیس جمهوری به لرستان نیز برای ثبت و رسیدگی در قالب سامانه الکترونیکی مردم و دولت، به این ستاد انتقال داده شدند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی لرستان افزود: مردم با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل و درخواست‌های خود را ثبت کرده اند.