شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

افتخار جدید برای قایدی پس از نیم فصل حضور در امارات

تمجید کارشناس اماراتی از «مهدی قایدی»

کارشناس فوتبال امارات با تمجید از ستاره ایرانی تیم شباب الاهلی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال را یکی از سه بازیکن تاثیرگذار در لیگ فوتبال این کشور قلمداد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی که از وی به عنوان یکی از استعدادهای فوتبال ایران یاد می‌شود در پایان فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از تیم استقلال تهران جدا و به شباب الاهلی امارات پیوست. قایدی در تیم اماراتی عملکرد چشمگیری داشته و گل‌های حساسی را برای الاهلی به ثمر رسانده است.

در کنار قایدی، احمد نوراللهی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در تیم شباب الاهلی حضور دارد. عملکرد خوب مهدی قایدی در تیم اماراتی موجب تمجید کارشناسان فوتبال این کشور شده است.

سایت خبری امارات الیوم در این زمینه به نقل از ولید الشامسی کارشناس فوتبالی و مدیر برنامه بازیکنان در امارات نوشت: «لابا کودجو» مهاجم العین، «ژائو پدرو» ستاره برزیلی الوحده و «مهدی قایدی» ستاره ایرانی الاهلی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان در فصل جاری بودند.

قایدی و نوراللهی از بازیکنان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند. تیم ملی فوتبال ایران اکنون با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A رقابت‌ها قرار دارد و روز هفتم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف تیم ملی فوتبال عراق برود.

منبع: ایرنا