شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

درز عکس ‌های جاسوسی جدید از مازراتی گرن توریسمو

مازراتی، گرن توریسمو جدید را زیر یک پوشش استتاری پنهان نگه داشته است.

این پوشش برای ماه ‌ها کل خودرو را پوشانده است و ممکن است هیچ یک از آن‌ها قبل از عرضه رسمی برداشته نشود. مجموعه جدیدی از عکس‌های جاسوسی، ظاهر این کوپه را مانند شش ماه پیش نشان می‌ دهد: استتار شده، روکش‌ دار و کاملاً آشنا.

جزئیات دقیق در مورد این خودرو همچنان یک راز باقی مانده است زیرا این شرکت بیش از یک گزینه پیشرانه دارد. شایعات همچنان به موتور جدید نتتونو که به مازراتی MC20 قدرت می بخشد، دامن می زنند. این یک موتور V6 توربوشارژ دوقلو است که 621 اسب بخار نیرو (456 کیلووات) و 528 پوند فوت (729 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. ماه گذشته، ویدئویی یک نمونه اولیه را به تصویر کشید که صدایی شبیه به صدای موتور باشکوه MC20 داشت.

image-new-maserati-granturismo-spy-shots-show-coupe-.webp

مازراتی گفت که گرن توریسمو جدید را در سال 2021 رونمایی خواهد کرد، اما تا سال 2022 کمتر از چهار هفته باقی مانده است. ما چیزی از این شرکت در مورد رونمایی احتمالی نشنیده‌ایم، اگرچه ما مراقب هرگونه غافلگیری از سوی این شرکت هستیم. گرن توریسمو جدید قرار است در سال 2022 به فروش برسد، یعنی همان سالی که باید شاهد عرضه نسخه تمام الکتریکی آن باشیم. MC20، گرن توریسمو جدید و گراکل شاسی بلند بخشی از تعمیرات اساسی این شرکت هستند تا چندین مدل جدید و پیشرانه های نسل بعدی را به این برند ارائه کنند.