شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#فلسطین#جمعه

در بیانیه ای اعلام شد؛

واکنش حماس به انفجار در اردوگاه فلسطینی «برج شمالی» در لبنان

واکنش حماس به انفجار در اردوگاه فلسطینی «برج شمالی» در لبنان

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) جزئیات اخبار منتشر شده در خصوص انفجار جمعه شب در اردوگاه برج شمالی ویژه آوارگان فلسطینی واقع در شهر صور لبنان را بی اعتبار دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) جزئیات اخبار منتشر شده در خصوص انفجار جمعه شب در اردوگاه برج شمالی ویژه آوارگان فلسطینی واقع در شهر صور لبنان را بی اعتبار دانست و توضیحاتی در این باره منتشر کرد.

این جنبش مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار در انبار حاوی سیلندرهای اکسیژن و گاز که برای بیماران کرونایی نگهداری می‌شد، اتفاق افتاده است.

این جنبش اضافه کرد: پس از بررسی شرایط حادثه و شنیدن صحبت‌های شاهدان عینی مشخص شد که علت این حادثه، ناشی از اتصال برق در انبار حاوی مقداری سیلندرهای اکسیژن و گاز ویژه بیماران کرونایی بوده است.

حماس، پویش اطلاع‌رسانی نادرست و نشر اخبار کذب در خصوص این انفجار را محکوم و تاکید کرد که آنچه در مورد علل حادثه و کشته شدن ده‌ها کشته منتشر شده، بی‌اساس است.

عصر دیروز جمعه، انفجاری بزرگ در یکی از ساختمان‌ها در داخل اردوگاه برج شمالی ویژه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان به وقوع پیوست.