شهر خبر

اولویت کاری وزیر آموزش و پرورش از دیدگاه کاربران خبرآنلاین

اولویت کاری وزیر آموزش و پرورش از دیدگاه کاربران خبرآنلاین

یوسف نوری وزیر تازه رای اعتماد گرفته وزارت آموزش و پرورش با کوهی از مطالبات مختلف روبروست. کاربران خبرآنلاین از اولویت کاری نوری نوشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از آنکه در مطلبی تعاملی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین خواستیم تا نظرشان را درباره اولویتهای کاری یوسف نوری، وزیر تازه آموزش و پرورش عنوان کنند، تعداد زیادی از کاربران به این پرسش پاسخ دادند.

برخی کاربران نوشته اند او باید روی مشکلات معلمان تمرکز کند. محمد کورش در این باره نوشته: رسیدی به معیشت معلمان: اجرای طرح رتبه‌بندی به طور تمام و کمال. (معلمی که دغدغه نان داشته باشد نخواهد توانست نسلی آینده‌ساز تربیت کند؛ ایمان بیاوریم به...)

کاربری هم تاکید کرده: شجاعت داشته باشد و از حقوق فرهنگیان دفاع کند از قبیل رتبه‌بندی و همسان سازی حقوق فرهنگیان.

یکی از کاربران در این باره عنوان کرده: آقای نوری بایستی زیرساخت هایی را تدوین کنند که انشالله در کتب درسی زمینه ساز رشد و آگاهی نسل های بعدی باشد. یعنی نسلی انقلابی، جهادی با روحیه بسیجی و دوستدار و غیرتمند کشور و نظامش.

کاربری که خود را مهربان توسی معرفی کرده نوشته: توجه به رتبه بندی عادلانه و منصفانه تاسیس سازمان نظام معلمی برا نظارت بر کار معلمان اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان به نفع معلمان اصلاح قوانین نقل و انتقال معلمان اصلاح بیمه تکمیلی و حذف آتیه سازان ...

کاربری به نام نریمان هم نریمان نوشته: اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی، آموزش ادبیات زبان های غیر فارسی و تحکیم وحدت ملی ایرانیان.

کاربری دیگری هم به برخورد با مفاسد اقتصادی در سازمانهای مرتبط با این وزارتخانه اشاره کرده و نوشته: باید سریع به امور صندوق فرهنگیان رسیدگی کند و شرکت های تابعی که دارن دزدی میکنند را باز خواست کند.

علی پور هم عنوان کرده که وزیر باید به دنبال توسعه آموزش رایگان در کشور باشد. او نوشته: در وهله اول وظیفه ایشون رعایت و اجرای تمام و کمال اصل سی ام قانون اساسی است: دولت موظف است وسائل آموزش وپرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازدو وسائل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفائی کشور به طور رایگان گسترش دهد. در وهله دوم قلوه کن کردن دو غده سرطانی بدخیم مدارس غیر انتفاعی و مافیای کتب آموزشی و کنکور و کلاسهای آموزشی و از این قبیل مزخرفات.

کاربری به نام مریم درخور هم از وزیر خواسته تا بخشی از ابواب جمعی آموزش و پرورش استخدام شوند. او نوشته: استخدام نیروهای نهضت ۹۱ به بعد را خواستاریم.

کاربری هم از وزیر خواسته شمشیر را برای عده ای از معلمان از رو ببندد. او نوشته: منفک کردن کلیه بازنشستگان و سنوات بالای سی سال بدون هرقیدی از بدنه آموزش وپرورش استخدام نیروهای جوان در قالب دانشگاه فرهنگیان وجذب جوانان علاقه مند تحصیلکرده سایر دانشگاه ها فقط فقط فقط فقط وفقط از طریق آزمون سازمان سنجش وطی مراحل گزینش- اعتبار بخشی شخصیتی به معلمان در جامعه از نظر حقوق ومزایا و مزایای معنوی -شدیدترین نظارت ها بر عزل ونصب وعملکرد مدیران میانی آموزش وپرورش.

۴۷۲۳۱