شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#جواب

فرمانده هوانیروز ارتش: دشمنان دست از پا خطا کنند، پاسخ سختی می دهیم

فرمانده هوانیروز ارتش:  دشمنان دست از پا خطا کنند، پاسخ سختی می دهیم

ایسنا نوشت: فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر تهدید شود و دشمنان ما بخواهند دست از پا خطا کنند جواب سختی خواهند گرفت.

یوسف قربانی در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز استان کرمان اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری بسیار قدرتمند و بی‌نظیر است زیرا او همواره با تدابیر و رهنمودهای ویژه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که در راهبرد نظامی دنیا نقش جمهوری اسلامی ایران، تعیین‌کننده است که این نشانه اقتدار ما است؛ این موضوع از اتفاقات گذشته و جلوگیری از حضور ناوگان‌های کشورهای بیگانه در کشور ما نیز مشخص است.

وی تأکید کرد: فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران همه با هم متحد بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و این موضوع سبب توانمندی‌شان شده است. نیروهای ارتش همواره پای کار بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به میدان رساندند.

قربانی با اشاره به اینکه خانواده شهدا ستون انقلاب هستند گفت: هر چه دشمن ما را تحریم کرده ما بیشتر رشد و پیشرفت داشتیم؛ با دو رزمایشی که در منطقه جنوبشرق انجام شد دشمن متوجه قدرت و اقتدار نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران شد به همین دلیل کشورهای دیگر نیز ارتش جمهوری اسلامی را جزء نیروهای سر خط دنیا می‌دانند.

فرمانده هوانیروز ارتش:  دشمنان دست از پا خطا کنند، پاسخ سختی می دهیم

وی عنوان کرد: جابه‌جایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب رشد و شکوفایی افراد و توسعه اهداف می‌شود. پایگاه هوانیروز کرمان از مهم‌ترین پایگاه‌های کشور است و طبق آماری که به بنده داده شده خدمات این پایگاه بسیار مطلوب بوده که نشان از توانایی‌های امیر اعتمادزاده دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امیر اعتمادزاده به مدت ۱۱ سال در این پایگاه خدمت کرده گفت: امیدواریم در نقاط بهتری از توانایی‌های ایشان استفاده شده و شاهد رشد و پیشرفتشان باشیم.

در ابتدای این مراسم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق، امیر غلامعلیان، بیان کرد: امیر اعتمادزاده به عنوان کسی که به مدت دو سال به عنوان فرمانده پایگاه رزمی کرمان بودند، قوت و اعتماد به نفس این پایگاه بودند و موفق به انجام عملیات‌های غرورآفرینی شدند.

وی افزود: حضور قدرتمند پایگاه هوانیروز کرمان در سیل سیستان و بلوچستان از خدمات بسیار مهم ایشان است؛ همچنین ایشان همواره به معیشت کارکنان پایگاه و خانواده‌های‌ آنان توجه ویژه‌ای داشتند.  

غلامعلیان با تأکید بر اینکه پایگاه هوانیروز کرمان یکی از قدرتمندترین پایگاه‌های خاورمیانه است گفت: خلاء وجودی او در کرمان احساس خواهد شد و با توجه به توانایی‌های او باید در نقاط دیگر از او استفاده شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از عباس اعتماد زاده، فرمانده قدیم پایگاه هوانیروز کرمان تقدیر شد و مهدی رشیدی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

۲۳۲۱۹