شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ#دورتموند

اولویت بایرن مونیخ تمدید قرارداد لواندوفسکی است، نه جذب هالند!


اولویت بایرن مونیخ تمدید قرارداد لواندوفسکی است، نه جذب هالند!

باشگاه بایرن مونیخ برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند در تازه‌ترین اظهارنظرش در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره آینده حرفه‌ای این ستاره نروژی گفته است: «هالند مسیری که در آن قرار گرفته را می‌تواند ادامه دهد و ادامه هم خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی؛ این چهار باشگاه بزرگی هستند که او می‌تواند به آنجا برود».

نشریه «بیلد» آلمان اما خبر داد با وجود اظهارات اخیر رایولا که گفته بایرن مونیخ می‌تواند مقصد احتمالی هالند 21 ساله باشد، اولویت مدیران این باشگاه تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی است. طبق این گزارش؛ به خصوص الیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد لواندوفسکی را حفظ کند تا اینکه بخواهد سراغ جذب مهاجم نروژی دورتموند برود.

هالند 21 ساله  که تاکنون در 72 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 74 گل زده را به ثبت رسانده، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و با وجود بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت، احتمال جدایی او از جمع زردپوشان وستفالن در تابستان آینده بسیار زیاد است.

لواندوفسکی 33 ساله هم که اخیراً در کسب توپ طلا ناکام ماند، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد. این مهاجم لهستانی که در سال 2014 از دورتموند به جمع باواریایی‌ها پیوست، تاکنون در 351 بازی برای این تیم به میدان رفته و 321 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/