شهر خبر
گفت‌وگو|

چکش‌کاری بودجه وزارتخانه‌های دفاع، کشور، اطلاعات و امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد در صورت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، این کمیسیون پیرو تقویت بودجه دفاعی کل کشور تلاش جدی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به کم و کیف بودجه دفاعی سال ۱۴۰۱ کل کشور اظهار داشت: هنوز لایحه ۱۴۰۱ به مجلس ارائه نشده است تا ما بتوانیم در این بخش قضاوت درستی داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ روز یکشنبه هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، بیان داشت: پس از ارائه این بودجه، موضوع بودجه دفاعی کشور و چهار وزارتخانه‌ای که در حوزه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارند بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلی پس از ارائه لایحه بودجه، بودجه چهار وزراتخانه اعم از وزارت کشور، وزارت دفاع و امور پشتببانی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات این کمیسیون با وزیر دفاع و امور پشتیبانی پیرو بودجه دفاعی کل کشور در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: ان‌شاءلله تلاش خودمان را در جهت تقویت بودجه دفاعی کشور انجام خواهیم داد.
 

انتهای پیام/