شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#پیش فروش

خبر مهم سایپا برای متقاضیان خرید خودرو؛ سه‌شنبه هر هفته طرح فروش داریم

این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

خبر مهم سایپا برای متقاضیان خرید خودرو؛ سه‌شنبه هر هفته طرح فروش داریم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که در راستای تحقق برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

سیدجواد سلیمانی در تشریح "طرح سه‌شنبه‌های سایپایی" اظهار کرد: با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است، از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی در خصوص خودروهایی که در این طرح های فروش عرضه خواهند شد نیز تشریح کرد: تقریبا تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح های فروش عرضه خواهند شد و هموطنان می توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

مدیرعامل سایپا به طرح فروش فوق العاده این گروه خودروسازی که در حال اجرا هست نیز اشاره کرد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اجرا شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سلیمانی گفت: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.