شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#آثار#گروه#تواشیح#محمد#رسول#الله#(ص)#منتشر

به مناسبت سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت؛

آثار جدید گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) منتشر شد

آثار جدید گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) منتشر شد

رحیم قربانی گفت : «اخت الحسین» و «اسوه صبر» نام این دو اثر است که در سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت منتشر و از تمامی شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو اثر جدید گروه محمد رسول الله (ص) در وصف عمه سادات با سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) رونمایی شد.

رحیم قربانی سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سفری که با سفارش حاج قاسم سلیمانی به سوریه انجام شد، بیش از ۱۵ اثر تولید که دو اثر از آنها در مدح حضرت زینب (س) بود.

وی ادامه داد: «اخت الحسین» و «اسوه صبر» نام این دو اثر است که در سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت منتشر و از تمامی شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

قربانی از تولید این آثار به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) خبر داد و گفت: در تولید این آثا مؤسسه انوار رسول اعظم (ص) تولید شده که قرار است در مناسبت‌های مختلف رونمایی و منتشر شود.

سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) درباره مشخصات این آثار گفت: اثر اخت‌الحسین (ع) با شعر عربی مهدی جناح الکاظمی، شعر فارسی و ترکی کیومرث عبدی و تنظیم حسن صفری و همچنین اثر اسوه صبر با تنظیم سید مهدی احمدی و آهنگسازی عربی محمدهادی قاسمی و آهنگسازی فارسی محمدجواد علیا تولید شده‌اند.

نماهنگ اخت الحسین:

نماهنگ اسوه صبر: