شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ورمزیار در گفتگو با مهر:

مدافعان استقلال به هماهنگی رسیدند/ برد مقابل پیکان فراموش شود

مدافعان استقلال به هماهنگی رسیدند/ برد مقابل پیکان فراموش شود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خط دفاعی استقلال به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی سه بر صفر استقلال برابر پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت: استقلال مقابل پیکان یک نمایش خوب را از خود به جای گذاشت. خط دفاع استقلال در لیگ بیست و یکم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با گذشت ۹ هفته تنها دو بار دروازه‌اش باز شده است. ضمن اینکه برابر پیکان، مدافعان استقلال جورِ مهاجمان را کشیدند و دوبار دروازه پیکان را باز کردند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: سیاوش یزدانی این روزها به آماده‌ترین دفاع لیگ تبدیل شده است. او هم رهبری خط دفاع استقلال را بر عهده دارد و هم گلزنی می‌کند و این نشان می‌دهد که او از روحیه و آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است.

ورمزیار با انتقاد از فقر گلزنی مهاجمان استقلال گفت: متأسفانه مقابل پیکان باز هم مهاجمان استقلال که از ابتدا در زمین بودند، نتوانستند برای آبی‌پوشان گلزنی کنند. این مشکلی است که باید توسط کادر فنی و خصوصاً فرهاد مجیدی که خودش یک مهاجم تمام عیار بوده، هر چه زودتر برطرف شود.

وی افزود: ارسلان مطهری در دقایقی که به میدان آمد، توانست دروازه حریف را باز کند اما «رودی ژستد» مهاجم خارجی این تیم هنوز نتوانسته برای استقلال گلزنی و انتظارات را برآورده کند. البته ژستد مقابل پیکان یکبار توانست نقش مؤثری در گل اول استقلال داشت.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز سه‌شنبه آبی‌پوشان برابر سپاهان اصفهان تصریح کرد: دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب و پربرخورد بوده و گل داشته است. دو تیم نمی‌خواهند برابر یکدیگر بازنده باشند. محرم نویدکیا یک مربی جوان اما کاربلد است و به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای این دیدار دارد تا بتواند دست پر به اصفهان بازگردد.

ورمزیار اظهار داشت: استقلال هم باید برد برابر پیکان را به فراموشی بسپارد. مجیدی هم در نشست خبری پس از بازی برابر پیکان به این موضوع تأکید داشت و حالا باید این تیم تا روز بازی تمام تمرکزش را برای پیروزی در این دیدار بگذارد تا بتواند با کسب سه امتیاز همچنان در بالای جدول باقی بماند.