شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرج#آبان

شکنجه شیطانی ۴۰ پسر نوجوان در بیابان‌های کرج / گفت و گو با قربانیان باند شرارت

۱۸ آبان امسال پیکر نیمه جان پسر ۲۱ ساله‌ای که دست و پاهایش با طناب بسته شده و چسبی بر دهانش زده بودند در بیابان‌های اطراف کرج پیدا شد.

شکنجه شیطانی ۴۰ پسر نوجوان در بیابان‌های کرج / گفت و گو با قربانیان باند شرارت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اعضای یک باند شرارت که با ربودن پسران نوجوان آنها را به بیابان‌های اطراف کرج کشانده و پس از ضرب و جرح و شکنجه اموال شان را سرقت می‌کردند در حالی دستگیر شدند که به یک مورد قتل نیز اعتراف کرده‌اند.

رسیدگی به این پرونده از چند ماه پیش به‌دنبال شکایت چند پسر نوجوان به اداره پلیس استان البرز شروع شد این چند پسر در اظهارات خود مدعی شدند که از سوی سرنشینان دو خودروی پراید سفید و مشکی مسافربرنما در محدوده‌های کمال‌آباد، حصارک، چهار باغ، خرمدشت و سهیلیه با تهدید قمه به محل‌های خلوت کشانده شده و مورد ضرب و جرح و شکنجه قرار گرفتند. مردان شرور پس از بستن دست و پای این پسران نوجوان و سرقت اموال شان آنها را در بیابان رها کرده و می‌گریختند.

در حالی که کارآگاهان پلیس البرز به‌دنبال یافتن ردی از این مردان شرور بودند با پرونده قتلی رو به رو شدند که احتمال می‌رفت از سوی اعضای همین باند رخ داده باشد.

ســـرهـــنـگ مـحـمـد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده  گفت: ۱۸ آبان امسال پیکر نیمه جان پسر ۲۱ ساله‌ای که دست و پاهایش با طناب بسته شده و چسبی بر دهانش زده بودند در بیابان‌های اطراف کرج پیدا شد. پس از انتقال وی به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان پسر جوان جان باخت. بنابراین تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت. از سوی دیگر با توجه به افزایش تعداد شاکیان پرونده آدم ربایی و شکنجه پسران نوجوان کارآگاهان توانستند با استفاده از ظرفیت‌های علمی وچهره نگاری، متهمان تحت تعقیب را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان البرز درباره این پرونده گفت: طی تحقیقات ویژه مشخص شد که اعضای این باند ۵ نفر هستند که پس از سوار کردن پسران بین ۱۵ تا ۲۱ ساله، آنان را به بیابان‌ها کشانده و ضمن سرقت اموال شان برخی از آنها را مورد آزار و اذیت نیز قرارداده‌اند.

پس از دستگیری متهمان آنها به بیش از ۴۰ فقره سرقت، آزارو اذیت و یک فقره قتل اعتراف کردند. از بین قربانیان تاکنون سه پسر نوجوان که مورد سرقت و تعرض قرار گرفته‌اند به اداره پلیس مراجعه کرده و شکایت خود را اعلام کردند، همچنین هشت پسر دیگر نیز که مورد سرقت قرار گرفتند شکایت خود را ثبت کرده‌اند. اما با توجه به اینکه سایر مالباخته‌ها هنوز برای شناسایی متهمان و ثبت شکایت مراجعه نکرده‌اند بازپرس پرونده با درخواست انتشار تصاویر آنان از کسانی که از سوی این افراد مورد سرقت و ضرب و جرح قرار گرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

گفت و گو با قربانیان باند شرارت

یکی از قربانیان این باند شرور که پسری ۲۰ ساله است درباره جزئیات ماجرا گفت: من دانشجوی روزنامه نگاری هستم روز حادثه برای رفتن به خانه سوار یک خودروی پراید مشکی شدم که دو سرنشین داشت بین راه آنها با تهدید قمه مرا به زیر صندلی کشانده و با لوله فلزی کتکم زدند. بعد به محل خلوتی رفتند و مرا از خودرو بیرون کشیده و با تهدید چاقو و قمه دست و پایم را بستند و آنقدر مرا زدند که نیمه بیهوش روی زمین افتادم. آنها گوشی‌ام را سرقت کردند و از محل گریختند. کارکنان یکی از کارخانه‌های اطراف با دیدن من به سراغم آمدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند. از آن روز همیشه با کابوس و ترس زندگی کردم آنقدر با لوله به سرم کوبیدند که هنوز هم سردرد دارم، فقط خدا کمک کرد که زنده ماندم.

پسر نوجوان دیگری که ۱۷سال سن دارد، گفت: روز حادثه از چهار باغ کرج سوار خودروی پراید سفید رنگی شده بودم که یکی از سرنشینان به زور گوشی‌ام را از دستم گرفت آنها مرا بعد از نیم ساعت چرخاندن در خیابان‌های خلوت به یک منطقه بیابانی بردند که دور آن دیوار کاهگلی بود بعد به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و فرارکردند.

بعد از چند ساعت من به سختی با سنگ‌هایی که آنجا بود طناب دستم را پاره کردم و خودم را به جاده رساندم اما این اتفاق تأثیر بسیار بدی در روح و روانم باقی گذاشته و از اینکه تنها سوار خودروهای مسافربری شوم وحشت دارم.