محسن عاشوری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره مراسم یادبود پرویز دهداری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: دهداری قبل از مربی خوب بودن، اخلاق‌مدار بود. او اولین مربی حرفه‌ای بود و با ایشان رفتار حرفه‌ای را یاد گرفتیم. او کنار بیانات اخلاقی‌اش مباحث فنی را یاد می‌داد. برای او اشخاص فرقی نمی‌کرد. فوتبال ایران مدیون ایشان است. هرچقدر جلوتر آمدیم این نوع مربیان کمتر در فوتبال پیدا می‌شود و اخلاق مداری در فوتبال ایران کمرنگ شده است.

عاشوری افزود: در کمرنگ شدن اخلاقیات مدیران مقصرند زیرا به مربیانی که به نتیجه گرفتن به هر طریقی تن می‌دهند، بها می‌دهند. این یک چرخه است که ختم می‌شود به بازیکنانی بد تربیت شده در زمین و مشاهده ناهنجاری‌ها درون زمین.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: سال 66 توسط دهداری به تیم ملی دعوت شدم. 2 دوره قبل در زمان یاوری و احمد طوسی به تیم ملی دعوت شده بودم اما اولین بازی رسمی‌ام زیر نظر آقای دهداری رقم خورد. خاطرات فراوانی از او دارم اما رفتار حرفه‌ای را از او یاد گرفتم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم عنوان کرد: روند پرسپولیس روند خوبی است و نفرات جدید در حال هماهنگ شدن هستند. پرسپولیس فرم و شکل خوبی گرفته و به سمت فوتبال همیشگی خود در حرکت است. به عنوان یک پرسپولیسی آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و امیدوارم قرمزپوشان باعث خوشحالی هواداران شوند. 6 صدرنشین در 9 هفته نشان از پویایی لیگ دارد و من به آن خوش‌بینم هرچند که با قوانین جدید و عدم جذب بازیکن خارجی، کار به طور کلی سخت می‌شود.

انتهای پیام// 3