ولی‌الله صالح‌نیا، پیشکسوت فوتبال، درباره مراسم یادبود دهداری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همان‌طور که در تاریخ نقل شده آقای دهداری یکی از اسطوره‌های اخلاق به شمار می‌رود. ایشان یک الگوی شریف و مهم برای جامعه بوده و رفتار و منش او باید برای نسل بعد بازگویی شود. علاوه بر اخلاق بی‌نظیرش هم مهاجم خوبی برای تیم ملی بود و هم مربی درجه یکی. من افتخار شاگردی ایشان را نداشتم. زمانی که در پرسپولیس بودم ایشان در تیم ملی بودند و ما شاگردان‌مان را روانه اردوهای او می‌کردیم. دهداری همیشه مشوق من بود. می‌گفت تو معلم هستی و باید شاگردان را در سطح یک نگه دارید زیرا آینده جامعه هستند. غریبه بودن مدیران با پیشکسوتان و جایگاه آن‌ها باعث شده تا چنین مراسم‌هایی کمتر برگزار شوند. ای‌کاش بدانند اگر چنین پیشکسوتانی نبودند گذشته‌ای وجود نداشت.

مربی بدنساز اسبق تیم‌های باشگاهی سطح اول فوتبال درباره شرایط بدنی بازیکنان لیگ برتر گفت: چند سال است که تیم‌ها را در امر بدنسازی با صلابت نمی‌بینیم. چه در مسابقات داخلی و چه خارجی کم می‌آورند. در تیم ملی اوضاع متفاوت است. بازیکنان در باشگاه‌های خارجی بدنسازی کرده‌اند و اصلا فرصت نمی‌شود در تیم ملی بدنسازی کنند.

صالح‌نیا عنوان کرد: لیگ امسال فراز و نشیب زیادی دارد. تیم‌های مدعی بسیار شکننده‌اند و صدرنشین‌های متعددی شاهد بوده‌ایم. در گذشته در هفته دوم یا سوم تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شد که چقدر توانایی برای قهرمانی دارند.

انتهای پیام// 3