هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی شیمیدر مقابل گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

شادی عبدالوند، بازیکن تیم شیمیدر درباره این پیروزی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشحالم که به یک برد دیگر در رقابت‌های لیگ برتر دست یافتیم آنهم مقابل تیم خوبی مانند گروه بهمن، بد ظاهر نشدیم ولی انتظارمان از خودمان بیشتر بود مخصوصا در کواتر اول و دوم دور از توقع ظاهر شدیم اما در دو کواتر پایانی بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و اختلاف را زیاد کردیم. 

وی با گلایه از کمیته برگزاری مسابقات اضافه کرد: بازیها هر هفته در حال جریان است و تیم‌ها نیز تلاش می‌کنند با انجام بازیهای خوب علاوه بر دنبال اهداف باشگاه جذابیت و هیجان مسابقات را هم بالا ببرند. اما برخی ضعف‌ها فرصت حرفه‌ای شدن را از لیگ بسکتبال بانوان می‌سوزاند. در دوره‌های قبل هر باشگاهی زمین مناسب و یا نا مناسب خودش را داشت و آنجا بازی برگزار می‌شد اما دو سال است به دلیل کرونا متاسفانه سالن به یک مشکل اساسی تبدیل شده است من نمی‌دانم چرا سالن آزادی فقط باید برای مردان باشد و تیم زنان در هر سالن غیر استانداردی باید باید مسابقه دهد. سالن حکیمیه واقعا استاندار نیست سالن شهر قدس هم دور است و هم امکانات لازم را ندارد. همه این ضعف‌ها باعث افت عملکرد بازیکن، تیم و در نهایت لیگ خواهد شد. 

عضو تیم‌ ملی بسکتبال در پایان با اشاره به شانس قهرمانی شیمیدر گفت: فعلا هشت هفته از لیگ سپری شده همه چیز خوب پیش رفته داوری ها خوب بوده اما هنوز تا پایان فصل زمان زیادی در پیش است. هدفگذاری ما از همان ابتدا قهرمانی است و آن را تا آخرین هفته لیگ دنبال خواهیم کرد. رقبای قدری داریم ولی هیچ چیز دور از دسترس نیست. به تازگی یک بازیکن خارجی جذب کردیم که فکر می‌کنم یک بازیکن دیگر باز هم به تیم اضافه شود که امیدوارم همه این موارد دست به دست هم دهد تا در پایان فصل روی سکو قرار بگیریم.

انتهای پیام// 3