شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان#فلسطین

تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی با اشغالگران را فورا متوقف کند/ مصاحبه با سخنگوی جهاد اسلامی


تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی با اشغالگران را فورا متوقف کند/ مصاحبه با سخنگوی جهاد اسلامی

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که تشکلات خودگردان با بازداشت آزادگان فلسطینی نقش اشغالگران را علیه ملت فلسطین تکمیل می‌کند و باید فورا به این اقدامات خصمانه و همکاری امنیتی با صهیونیست‌ها پایان دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دستگاه‌های  امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین، طی ساعات گذشته شماری از فعالان و آزادگان فلسطینی که عضو جنبش جهاد اسلامی هستند را در شهر نابلس و اردوگاه جنین بازداشت کردند.

داوود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در غزه گفت اقدام دستگاه‌های امنیتی  تشکیلات خودگردان در بازداشت فعالان و آزادگان فلسطینی، جنایت علیه ملت فلسطین است و این  اقدامات تکمیل کننده نقشی است که اشغالگران صهیونیست علیه قشرهای مختلف مردم فلسطین انجام می‌دهند و به کشتار و بازداشت و آواره کردن آنها می‌پردازند.

شهاب از  تشکیلات خودگردان خواست فورا به این اقدامات خصمانه خود علیه ملت فلسطین که تکمیل کننده اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌هاست، پایان دهد.

سخنگوی جهاد اسلامی از تشکیلات خودگردان و دستگاه‌های امنیتی آن خواست اقدامات خصمانه خود علیه ملت شریف فلسطین و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را که تنها به نفع این رژیم  است، پایان دهد.

وی افزود هماهنگی  امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی مغایر با ضرورت‌های وحدت و منافع عالی ملت فلسطین است که با این اقدامات ضد ملی  تشکیلات خودگردان مخالف هستند.

شهاب در پایان گفتگو با خبرنگار تسنیم بر ضرورت افزایش تلاش و متحد کردن صفوف برای رسیدن به وحدت ملی و نیز احترام و فعالیت مشترک مبتنی بر وحدت هدف در مقاومت بر ضد اشغالگران صهیونیست تا آزادسازی فلسطین  تاکید کرد.

انتهای پیام/