شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تراکتور#لیگ برتر#اراک

صدرنشینی گل‌گهر در مشهد/ مس با شکست تراکتور را جای پرسپولیس را گرفت

صدرنشین گل‌گهر در مشهد؛ مس، تراکتور را پنچر کرد و از پرسپولیس سبقت گرفت

هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک و تساوی در یک دیدار دیگر خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۵ عصر امروز (جمعه - ۱۹ آذر ماه) پیگیری شد که نتیجه این دیدارها به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک
گل‌ها: کرار جاسم (۳۷) برای نفت مسجدسلیمان و محمد خدابنده‌لو (۶۵) برای ذوب‌آهن
اخطار: مجتبی لطفی (نفت مسجدسلیمان)

پدیده مشهد یک - گل‌گهر سیرجان ۲
گل‌ها: ابوالفضل عکاشه (۶۰) برای پدیده و سعید صادقی (۶۴) و رضا شکاری (۷۰) برای گل‌گهر
اخطار: مهرداد بایرامی (پدیده)

مس رفسنجان ۳ - تراکتور تبریز ۲
گل: گادوین منشا (۳۳ - پنالتی)، مجید علیاری (۶۷) و فراز امامعلی (۸۴) برای مس رفسنجان و ابوالفضل رزاق‌پور (۶۵) و محمد قنبری (۹۲) برای تراکتور
اخطار: مجید علیاری، مهرداد رضایی و فرشاد محمدی‌مهر (مس رفسنجان) و سامان نریمان جهان، محمد مسلمی‌پور و عبدالله حسینی (تراکتور)

آلومینیوم اراک یک - فجرسپاسی شیراز صفر
گل: محمود قائدرحمتی (۸۰) برای آلومینیوم
اخطار: امیر هوشمند (آلومینیوم) و رضا آقابابایی و میلاد احمدی (فجرسپاسی)

گل‌گهر با پیروزی خارج از خانه در مشهد مقابل پدیده با ۱۹ امتیاز هم‌امتیاز سپاهان در بالای جدول شد و به لطف پیروزی در بازی رو در رو مقابل شاگردان قلعه‌نویی در صدر جدول قرار گرفت. آلومینیوم هم مقابل فجرسپاسی با یک گل به پیروزی رسید و ۱۹ امتیازی شد و پایین‌تر از گل‌گهر و سپاهان در جایگاه سوم جدول ایستاد. دیگر تیم پیروز هفته نهم مس رفسنجان بود که تراکتور را در خانه با شکست بدرقه کرد. شاگردان ربیعی با سه امتیاز دیدار مقابل تیمِ زوانیمیر سولدو ۱۷ امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفتند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی