شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای عربی

عضو ارشد «حماس»:

«قدس» خط قرمز است/ عادی‌سازی نتیجه‌ای جز ویرانی برای اعراب ندارد

«قدس» خط قرمز است/ عادی‌سازی نتیجه‌ای جز ویرانی برای اعراب ندارد

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نتیجه جز ویرانی برای این کشورها نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مشیر المصری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: قدس، خطر قرمز بوده و دفاع از آن واجب است. ما اکنون در قلب یک نبرد فراگیر با اشغالگران هستیم.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس گفت: ما بر لزوم تداوم تکیه بر گزینه مقاومت برای مقابله با اشغالگران تأکید داریم. جنبش حماس از همه گزینه‌ها برای شکست محاصره غزه استفاده می‌کند.

المصری در ادامه سخنانش به مسأله مبادله اسرا اشاره کرد و افزود: جنبش حماس دارای برگ برنده‌هایی است که می‌تواند از آنها برای آزادی اسرا استفاده کند. رژیم صهیونیستی در مسیر مبادله اسرا سنگ اندازی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای جز ویرانی برای عادی سازان ندارد.

المصری تصریح کرد: ما عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی را به تصحیح مسیر خود فرا می‌خوانیم. ما معتقدیم که رژیم صهیونیستی هیچ جایی در اراضی اشغالی فلسطین ندارد. این رژیم یا از اراضی اشغالی فلسطین خارج می‌شود و یا نابود می‌گردد.‌