شهر خبر

آمار عجیب کاپیتان پرسپولیس در شب تساوی بدهنگام ؛ تناقض آشکار

آمار درخشان امید عالیشاه با 1 پاس گل و 6 پاس کلیدی در شب توقف پرسپولیس برابر هوادار

درخشش امید عالیشاه برابر هوادار تهران

در شبی که پرسپولیس آماده کسب سه امتیازی آسوده بود، برابر هوادار متوقف شد. حتی درخشش امید عالیشاه هم برای کسب پیروزی کافی نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایش فعالانه امید عالیشاه در خط میانی هم نتوانست مانع از یک تساوی نابهنگام برای پرسپولیس شود.

به گزارش پارس فوتبال، امید عالیشاه برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفت و تا پایان بازی نیز در ترکیب باقی ماند. او در این بازی به عنوان هافبک چپ در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و توانست پاس گل دوم را با ارسالی تماشایی از روی نقطه کرنر به نام خود ثبت کند تا با دو پاس گل در جدول گلسازهای پرسپولیس پس از مهدی ترابی نفر دوم باشد.

اما عالیشاه در این بازی رکورد جالب دیگری را هم به نام خود ثبت کرد. او در این بازی شش پاس کلیدی داد که بیشترین تعداد پاس کلیدی در یک بازی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. این در حالی است که عالیشاه در سایر بازیهای فصل مجموعا ۵ پاس کلیدی داده بود.

عالیشاه همچنین ۷ سانتر داشت که یک رکورد دیگر برای قرمزها محسوب می‌شود. او با ۲۰ ارسال در صدر جدول بیشترین سانترهای بازیکنان پرسپولیس قرار دارد.

نکته جالب اینکه کاپیتان سرخپوشان در این بازی چند موقعیت دیگر هم خلق کرد اما در نهایت باوجود نمایش قابل قبول عالیشاه، پرسپولیس نتوانست این بازی حساس را با پیروزی خاتمه دهد.