محسن یوسفی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، پس از برد آبی پوشان تهرانی برابر پیکان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: احساس می‌کنم استقلال برای این که نشان دهد هنوز تیم خوبی است انگیزه فراوانی داشت. در هفته قبل مقابل پرسپولیس حق استقلال در صحنه پنالتی خورده شد و حالا پس از انگیزه های فراوان بابت آن روز، بازیکنان توانستند نمایش خوبی داشته باشند. استقلال 5 تساوی پیاپی داشت. یک سری از این امتیاز از دست دادن‌ها به مسائل فنی مرتبط است اما داوری‌ها هم در ناکامی‌ها تاثیر داشته. خوشبختانه استقلال روحیه خود را حفظ کرد و این برد نشان داد هنوز شانس اول قهرمانی است. به نظرم استقلال کیفیت خوبی را حتی در همان هفته‌ها که برنده نمی‌شد نشان داده بود.

وی در ادامه درباره استفاده شاگردان مجیدی از ضربات ایستگاهی افزود: در بازی‌های قبلی هم استقلال مشخص بود روی ضربات ایستگاهی کار کرده بود و این بار ضربات به گل تبدیل شد. این‌گونه نیست که بگوئیم تازه توانسته از این طریق به گل برسد. آبی‌پوشان در ضربات ایستگاهی تنها بدشانس بودند. به طور کلی استقلال میانگین قدی خوبی دارد و یامگا و ژستد هم فیزیک مناسبی دارند. در نهایت از این ویژگی بهره بردند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره تغییر سیستم‌های این تیم عنوان کرد: این که یک تیم بتواند تغییر سیستم دهد و نتیجه بگیرد اتفاق بسیار خوبی است اما به شرطی که بازیکنان جایگاه خود را بشناسند و اصطلاحا گیج نشوند. همان‌طور که تیم‌های بزرگ هم از این تغییرات انجام می‌دهند.

یوسفی در پایان درباره بازی هفته آینده گفت: بازی هفته آینده مقابل سپاهان بسیار حساس است. هر دو تیم در کورس هستند و نتیجه بازی برای دیگر تیم‌ها هم اهمیت دارد. امیدوارم که استقلال به خوبی از این چالش سخت عبور کند. سپاهان تیم بسیار خوبی است اما بازیکنانش بعضا اشتباهاتی را انجام می‌دهند که از آن طریق می‌توان به سپاهانی‌ها ضربه زد. امیدوارم برنده بازی آبی‌پوشان پایتخت باشند تا در راه رسیدن به قهرمانی گام مهمی بردارند.

انتهای پیام// 3