شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد


ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که آبی‌پوشان با داشتن دو ویژگی مثبت مقابل پیکان به پیروزی پرگل رسیدند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال به لحاظ نتیجه عملکرد خوبی داشت و بعد از 5 تساوی، کسب پیروزی آن هم با 3 گل نتیجه بسیار خوبی است. پیکان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود اما دو ویژگی عامل برتری آبی‌پوشان مقابل پیکان بود؛ تجربه و استفاده بهتر از موقعیت‌ها. پیکان تیم جوان و کم‌تجربه‌ای بود و استقلال از تجربه‌اش مقابل استفاده کرد و از موقعیت‌هایش به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد: از بازیکنان استقلال بویژه خارجی‌ها انتظار بیشتری وجود دارد و هنوز منتظر بازی‌های بهتری از ژستد و یامگا هستیم. علاوه بر این آبی‌پوشان در بازی‌ ترکیبی همچنان در سطح عالی نیستند و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند.

مربی پیشین استقلال افزود: آبی‌پوشان مقابل پیکان در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشتند و ساختار دفاعی استقلال خوب بود ولی همانطور که گفتم تیم باید در کارهای ترکیبی و در فاز هجومی نمایش بهتری داشته باشد. مقابل پیکان وریا غفوری و آرش رضاوند در ترکیب نبودند و امیدوارم در بازی‌های آینده نمایش بهتری از استقلال شاهد باشیم.

عالمی در خصوص بازی سه‌شنبه هفته آینده با سپاهان عنوان کرد: دیدار با سپاهان همیشه حساس است، بویژه که امسال به لحاظ شرایط جدولی و فاصله کم امتیاز تیم‌ها حساسیت‌ها بازی‌ها بیشتر است. استقلالی‌ها می‌توانند روند بازی با پیکان را مقابل سپاهان ادامه دهند. شاگردان نویدکیا صدرنشین لیگ و تیم پرمهره‌ای هستند و 3 امتیاز بازی با سپاهان کمک زیادی در ادامه لیگ به استقلال خواهد کرد.

انتهای پیام/