شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوتین#بایدن

تأکید پوتین و بایدن بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضا

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در آخرین نشست خواستار هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضای آن شدند.

تأکید پوتین و بایدن بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضا

«دمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مجازی اخیر پوتین و بایدن اظهار کرد که در این نشست بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضای آن تأکید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پسکوف افزود: در این نشست موضوع مربوط به سایر اعضای ناتو مورد بحث و بررسی قرار گرفت، به ویژه اینکه هر دو طرف بر لزوم هماهنگی موضوعات مهم با سایر کشورها نیز تأکید کردند.

سخنگوی کاخ کرملین ادامه داد: به این دلیل که بحث امنیت در قاره است و روسیه گسترش ائتلاف به شرق قاره را قبول نمی‌کند و البته در آنجا نیز طرف آمریکایی خواستار هماهنگی این امر با سایر کشورهای عضو ناتو شد.

وی در مورد آماده سازی و تهیه پیشنهادهای طرفین بر اساس نتایج این نشست اظهار کرد که کرملین نمی‌خواهد در این زمینه عجله کند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار کرد که مسکو در حال حاضر روی تهیه ایده اصلی مواضع خود متمرکز است که آن را آماده کرده و به اطلاع همکاران آمریکایی خود خواهد رساند.

منبع: ايسنا