به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این  پیام که به میمنت سالروز  میلاد دخت عترت طاها، حضرت زینب (س) و روز پرستار صادر شد، آمده است؛

عطر آسمانی فرشتگان بار دیگر به مشام می‌رسد که در شادمانی میلاد اسوه صبر و نجابت، شیرزن دشت نینوا، رسواگر یزیدیان و غنچه قداست شیر مردان حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، به پایکوبی آمده‌اند. آسمان بار دیگر ستاره باران عشق است. معرفت، ایمان و دلاوری امروز بار دیگر در جهان آفریده شد تا عرش و فرش غرق سرور باشند. پرستار نینوا و مرهم جان‌های پر درد و دل‌های به خون نشسته  آمده است. پیغام رسان دشت کربلا و مکتب عاشورایی سرور و سالار جوانان بهشت، حسین مظلوم (ع) در چنین روزی چشم‌هایش را به جهان گشود. تلخی‌های بسیار و وصف ناشدنی دید اما همچنان از عشق لبریز ماند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، میلاد فرخنده بانوی مهر و ایثار، حضرت زینب کبری (س) را به حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان، عموم ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید.  همچنین روز پرستار را گرامی می‌داریم و در این روز بار دیگر از کادر درمان و به ویژه پرستاران به خاطر تمام فداکاری‌هایشان قدردانی می‌کنیم‌ و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

انتهای پیام//