شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتورسازی#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

بازی سختی برابر مس رفسنجان داریم

 بازی سختی برابر مس رفسنجان داریم

رفسنجان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است بازی سختی برابر مس رفسنجان در پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، زونیمیر سولدو پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی نسبتاً سختی مقابل تیم خوب مس رفسنجان داریم که تاکنون نتایج خوبی را گرفته و آمادگی خوبی هم از نظر روانی و کار بازی دارند، چند بازی از این تیم را نگاه کردم و امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی افزود: ما هفته گذشته بازی نسبتاً بدی انجام دادیم و نتیجه ضعیفی به دست آوردیم ولی آمدیم اینجا که شانس خود را امتحان کرده و از تمریناتی که انجام دادیم استفاده کرده و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: بازیکن مصدومی نداریم و یکی دو نفر آسیب جزئی دارند که باید ببینیم می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا خیر.

سولدو درباره اینکه مس رفسنجان از چهار بازی قبلی خود ۱۰ امتیاز گرفته و آیا بازی سختی در مقابل این تیم دارد یا خیر، گفت: شکی نیست که فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت چون مس رفسنجان نتایج خوبی به دست آورده ولی هر بازی جریان خودش را دارد و دو تیم تلاش می‌کنند نتیجه دلخواه را به دست بیاورند.

وی درباره شرایط میزبانی مس رفسنجان نیز گفت: من اولین بار است که به رفسنجان آمدم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم که تماشاگران از آن لذت ببرند.