شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی

پاکباز: تیم ملی هاکی بانوان نیاز به بازی تدارکاتی دارد


پاکباز: تیم ملی هاکی بانوان نیاز به بازی تدارکاتی دارد

سرپرست تیم ملی هاکی سالنی بانوان ایران گفت: تیم ملی بانوان برای آمادگی بیشتر در مسابقات کاپ آسیا به بازی تدارکاتی نیاز دارد.

فریده پاکباز با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان از 9 تا 17 آذر ماه برگزار شد و 19 بازیکن از شهرهای مختلف و دو بازیکن افتخاری از نقده در این اردو حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: پنج اردوی دیگر تا شرکت در مسابقات کاپ آسیا در پیش داریم و سپس تیم ملی فروردین ماه به این مسابقات اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی هاکی سالنی بانوان ایران با اشاره به اینکه برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی دختران بستگی به نظر مسئولان دارد، اظهار داشت: پسران در ترکیه بازی تدارکاتی داشتند، اما برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی دختران بستگی به نظر مسئولان فدراسیون دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی در بالا بردن آمادگی تیم ملی خیلی مؤثر است و مربی می‌تواند نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان با سرمربیگری نیلوفر عبدی و همراهی طیبه نوری و مریم کریمی (مربی)، مریم ربانی (مربی بدنساز) و یک پزشکیار برگزار می‌شود.


انتهای پیام/