شهرخبر

فرار راننده سانتافه پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده


فرار راننده سانتافه پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سانتافه با عابرپیاده خبر داد و گفت: راننده سانتافه پس از تصادف از محل متواری شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی همه‌خانی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه شهید لشکری اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف، ساعت 18:50 روز گذشته و در مسیر بزرگراه شهید لشکری به غرب قبل از آزادگان، مقابل شهرک انصار، یک دستگاه سواری سانتافه به شدت  با عابر پیاده که در حال عبور از این محل بود، برخورد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پس از این حادثه  متأسفانه عابر پیاده مذکر حدوداً 60 ساله بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد و راننده سانتافه پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 21 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به دستور مقام محترم قضائی و اقدامات پلیسی صورت گرفته در این رابطه کروکی تنظیم و اقدامات قضائی درباره شناسایی خودروی متواری و اظهارات شاهدان انجام شد و قطعاً این راننده به دلیل فرار از صحنه و عدم امدادرسانی به عابر مشمول قانون تشدید مجازات قرار خواهد گرفت.

همه‌خانی متذکر شد: رانندگان در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی، جرحی یا فوتی در سطح معابر، ضمن حفظ خونسردی خود، ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس حاصل کرده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند تا اقدامات بعدی درباره حضور کارشناسان راهور سر صحنه و تهیه گزارش و کروکی انجام شود.

انتهای پیام/