شهر خبر

رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم/ جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست


رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم/ جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش در بازی شب گذشته با یانگ بویز اشتباهاتی مرتکب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که شب گذشته (چهارشنبه) با تیم غیراصلی خود در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد مقابل یانگ‌بویز سوئیس تن به تساوی یک - یک داد، اما در نهایت به‌عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد، پس از این بازی درباره چرایی استفاده از این ترکیب گفت: این یک تجربه بود و می‌خواستم برخی بازیکنان را برای بازی با نوریچ آماده نگه دارم. قبل بازی می‌دانستم که تیمی که روانه میدان خواهم کرد، پیش از این کنار هم بازی نکرده‌اند.

وی افزود: نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و چند اشتباه ناخواسته هم مرتکب شدیم. در پایانم نیمه اول باید با برتری 2 بر صفر یا 3 بر صفر راهی رختکن می‌شدیم، اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم، به خوبی دفاع نکردیم و شرایط بازی طوری بود که حتی می‌شد نتیجه پایانی 3 - 3 شود.

سرمربی منچستریونایتد صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من همچنان در حال شناخت پیدا کردن از بازیکنان تیمم هستم و با وجود اینکه همان تیم برنده مقابل آرسنال را روانه بازی با کریستال‌پالاس کردم، اما این بدین معنا نیست که جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده است. این فرصت برای همه وجود خواهد داشت که ادعایی داشته باشد، به خصوص با بازی‌های زیادی که در این مقطع از سال داریم. چیزی که می‌خواهم ببینم این است که تک تک بازیکنانم تلاش ‌کنند تا از هر فرصتی که به دست می‌آورند، نهایت استفاده را ببرند.

منچستریونایتد که حالا باید منتظر قرعه‌کشی روز دوشنبه هفته آینده باشد تا حریفش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بشناسد، شنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان نوریچ‌سیتی خواهد بود.

انتهای پیام/