شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#چلسی

خلاصه بازی ؛ زنیت ۳ – ۳ چلسی ؛ گل زیبای سردار آزمون در دیداری که با یک سوپرگل به پایان رسید + سند

تساوی پرگل زنیت و چلسی در شب گلزنی سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • تیم فوتبال زنیت در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی مقابل چلسی با تساوی پرگل و ۳-۳ به کار خود پایان داد که سردار آزمون گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    تیم فوتبال چلسی در شب گلزنی سردار آزمون با تساوی پر گل برابر زنیت، نتوانست به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

    چلسی مدافع عنوان قهرمانی نتوانست صدرنشینی خود در جدول رده بندی گروه H مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند و شاگردان توخل با یک تساوی بد موقع برابر زنیت، رتبه نخست را به یوونتوس واگذار کردند.

    در این بازی، چلسی بازی را طوفانی آغاز کرد. ارسال کرنر آندریاس کریستنسن به روی دروازه با عبور از تمامی بازیکنان و حتی گلر زنیت، به تیمو ورنر رسید و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد. اما در ادامه این زنیت بود که توانست با یک کامبک دیدنی، نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

    در دقیقه ۳۸ ارسال داگلاس سانتوس به روی دروازه با ضربه سر کلاودینیو همراه شد و او گل تساوی را به ثمر رساند. ۴ دقیقه بعد نوبت به سردار آزمون رسید تا با یک فرار دیدنی از قلب خط دفاعی در مصافی تک به تک با کپا آریزابالاگا این دروازه بان را از پیش روی بردارد و گل تساوی را به ثمر برساند تا زنیت در نیمه نخست ۲ بر یک برنده شود.

    در نیمه دوم حملات چلسی نتیجه داد. لوکاکو روی حرکت تیمو ورنر در برابر دروازه خالی توانست گل تساوی چلسی را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۵ تیمو ورنر شب خوبش را با یک گل زیبا تکمیل کرد و شاگردان توخل تا لحظات پایانی مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف خود پیش بودند که شلیک دیدنی و مهارنشدنی ماگومد اوزدوئف گل تساوی را برای زنیت به ارمغان آورد تا این بازی دیدنی با تساوی ۳ – ۳ به پایان برسد.

    با این نتیجه و با توجه به پیروزی یوونتوس در دیدار همزمان برابر مالمو، این تیم ایتالیایی توانست با کسب ۱۵ امتیاز بالاتر از چلسی در صدر جدول رده بندی این گروه قرار بگیرد و مدافع عنوان قهرمانی نیز با به دست آوردن ۱۳ امتیاز در گروهش دوم شد. زنیت هم با ۵ امتیاز راهی لیگ اروپا شد و مالمو با همان یک امتیازی که مقابل زنیت کسب کرده بود، از دور رقابت ها کنار رفت.