شهر خبر

پیدا کردن نوزاد چند ساعته از داخل یک کیسه کنار خیابان!+ عکس

صدا گریه هایی که از گوشه ی خیابان و کنار خودروهای پارک شده به گوش می رسید نوزاد چند ساعته ای که داخل یک کیسه پلاستیکی گره شده در حال خفه شدن بود را نجات داد.

پیدا کردن نوزاد چند ساعته از داخل یک کیسه کنار خیابان!+ عکس

به گزارش منیبان؛ نوزاد پسر که چند ساعت از تولدش بیشتر نمی گذشت داخل یک کیسه پلاستیکی راه راه کنار موتور سیکلت و خودروهای پارک شده در یک خیابان رها شده بود که تعدادی پسر جوان در حال قدم زدن متوجه او شدند.

نوزادی که بلافاصله بعد از تولد و نیمه ی شب کنار خیابان رها شده بود توسط چند پسرجوان از مرگ نجات یافت .

صدای گریه نوزاد از اطراف خودرو و موتورسیکلت های پارک شده توجه چند پسرجوان را که در حال قدم زدن و عبور از خیابان بودند را به خود جلب کرد ، آنها بعد از جستجو متوجه شدند که صدا از داخل کیسه پلاستیکی مخصوص خوار و بار است که در کنار جاده قرار دارد .

"سیان کاسیمن" 21 ساله میگوید :هرگز نمی توانم صحنه ای را که دیدم فراموش کنم ، بعد از آنکه به دنبال صدا به کیسه ای راه راه رسیدیم و آن را باز کردیم نوزاد زنده ای را دیدم که به دلیل سرما و کمبود اکسیژن داخل کیسه پلاستیکی به سختی نفس می کشد ، خیلی سریع او را به بیمارستان رساندیم و خوشبختانه زنده ماند.

نوزاد-چند-ساعته

نوزاد که از قرار معلوم بلافاصله بعد از تولد داخل کیسه گذاشته شده بود هنوز تمیز نشده بود و بعد از تحویل به بیمارستان شهر "کالوکان" فیلیپین تمیز و به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

وبگردی