شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد

اجرای طرح امام محله در ۴۰۰۰ مسجد کشور|امامان محور گره گشایی هستند

گرگان- قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح امام محله در چهار مسجد کشور خبرداد و گفت: در این طرح قرار است که امامان جماعت مساجد، محور گره گشایی از کار مردم باشند.

اجرای طرح امام محله در ۴۰۰۰ مسجد کشور|امامان محور گره گشایی هستند

حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شریک الامام اظهار کرد: دشمنان اسلام در عصر حاضر تمام عصاهای خود را به میدان نبرد آورده اند.

مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، حکومت لیبرال و رسانه ها را به عنوان نمونه هایی از عصای شیاطین امروز برشمرد و افزود: امپراتوری تزویر آخرین عصای شیطان است که بر زمین انداخته شده و برای مبارزه با این عصاها باید مقدمات ظهور منجی عالم را فراهم کنیم و این همان عصای موسی است که تمام آنها را خواهد بلعید.

میرمحمدیان تصریح کرد: ظهور وقتی اتفاق می افتد که مردم مقدمات آن را فراهم کنند و آمادگی پذیرش حکومت بر حق امام زمان را داشته باشند.

وی اضافه کرد: دلیل مهمی که پیامبر اسلام (ص) توانست در برپایی حکومت خود موفق شود این بود که مردم می دیدند که پیامبر درد مردم را درد خود می داند و بر هدایت و سعادتشان اصرار دارد.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: برای رسیدن به حرکت جهانی باید امامانی در لایه های میانی جامعه داشته باشیم تا این امامان مردم را پای کار بیاورند.

وی از اجرای طرح امام محله در چهار مسجد کشور خبرداد و گفت: در این طرح قرار است که امامان جماعت مساجد، محور گره گشایی از کار مردم باشند.

میرمحمدیان با بیان اینکه برای زمینه سازی ظهور امام زمان باید امامت را تقویت کرد افزود: هر یک از ما باید سربازانی در مسیر تحقق حکومت برحق منجی عالم بشریت باشیم و برای رسیدن به این هدف بزرگ باید امامان لایه های میانی جامعه که روحانیون محلات هستند را تقویت کنیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شبکه امامت را یک ضرورت دانست و گفت: برای اینکه مردم به امامت بقین بیاورند باید با چشم خود ببیندکه امام در کارهای خود با مردم مشورت می کند، تلاش برای رفع مشکلاتشان دارد و گوش شنوایی برای دردهای مردم است، در این صورت است که مردم با امامان لایه های میانی همراه خواهند شد.

 

منبع: مهر