شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی

اصرار عجیب فرهاد به خرید یک بازیکن/ مهاجمی که همه او را فراموش کرده اند

اصرار فرهاد مجیدی به خرید یک بازیکن حالا به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده است.

اصرار عجیب فرهاد به خرید یک بازیکن/ مهاجمی که همه او را فراموش کرده اند
خبرورزشی -

فرهاد مجیدی وقتی در نیم فصل لیگ بیستم به جای محمود فکری هدایت استقلال را بر عهده گرفت یک خرید غیرمنتظره از اردوگاه رقیب انجام داد. آرمان رمضانی مهاجم نیمکت نشین سرخ ها که هر از گاهی در دقایق پایانی فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را داشت والبته یکی دو بازی هم از ابتدا به بازی گرفته شد با فسخ قراردادش به عنوان اولین خرید مجیدی معرفی شد.

انتقالی که بعضا سوژه پرسپولیسی ها هم شد و آنها از جدایی این مهاجم به شدت استقبال کردند. با این حال رمضانی فصل قبل در چند بازی نمایش خوبی داشت و حتی دوگل زیبا هم به ثمر رساند.

اما در این فصل با حضور ژستد، یامگا و قاسمی نژاد و مطهری این بازیکن به طور کلی از برنامه های مجیدی خارج شده است. بازیکنی که گفته می شد مهاجم مورد علاقه فرهاد است و حتی پیش از حضورش در پرسپولیس مجیدی او را برای حضور در استقلال در لیست خریدش قرار داده بود.

اصرار عجیب فرهاد به خرید یک بازیکن/ مهاجمی که همه او را فراموش کرده اند

رمضانی که ذاتا مهاجم گلزنی نیست حالا در ترافیک خط حمله استقلال کاملا فراموش شده است و  بعضا دیده می شود حتی مهاجم جوان آبی ها یعنی آزادی هم به او ترجیح داده می شود.  اینکه چطور مجیدی ظرف کمتر از یک سال مهاجم محبوبش را فراموش کرده از آن دست سوال هایی است که فقط سرمربی آبی ها میت واند پاسخ آن را داشته باشد. آیا رمضانی را باید جزو جدا شده های استقلال در نیم فصل دانست؟