شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزیر ورزش#جدید

آخرین خبر از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس از زبان مشاور وزیر ورزش

بیژن ذوالفقارنسب : زمان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست ؛ شاید شنبه، شاید هم یک ماه دیگر

بیژن ذوالفقارنسب : زمان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست ؛ شاید شنبه، شاید هم یک ماه دیگر

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران که مشاور وزیر ورزش نیز است، مدعی شد که زمان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش خبر داد که طاهری و گرشاسبی گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نیستند؛ زمان انتخاب مدیرعامل مشخص نیست؛ شاید شنبه، شاید هم یک ماه دیگر!

ذالفقارنسب درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تهران اظهار داشت:

هیچ زمانی را نمی‌توانیم برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس بگوییم، شاید شنبه و شاید یک ماه بعد این انتخاب انجام شود. خیلی از هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا نمی‌توانید زمان بدهید چون تلاش این است که افرادی انتخاب شوند که دوباره بعد از یکی دو هفته جای خود را به نفر بعدی ندهند و مدت زیادی را در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشند.

آقای گرشاسبی در تیم فولاد حضور دارند و صحبتی با ایشان نشده است. آقای طاهری هم مثل آقای گرشاسبی مشکل بازنشستگی دارند و نمی‌توانند در مجموعه دولتی فعالیت کنند. با آقای علیپور هفته گذشته صحبت‌هایی انجام شد و بحثش داغ بود اما به سرانجام نرسید.

شنیدم در فضای مجازی درباره آقای دادکان هم صحبتهایی وجود داشت اما به نظر من چنین احتمالی مطرح نیست و من هم اطلاعی ندارم. درباره حق پخش، از ارقام ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیاردی فکر نمی‌کنم بشود صحبت کرد اما ما تلاش می‌کنیم تا در تعامل با صداوسیما، رقمی را برای حق پخش تعیین کنیم که به باشگاه‌ها برسد.