شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین تهران؛

داوران لیگ یک در صحنه های حساس به نفع تیم با سابقه سوت می زنند

داوران لیگ یک در صحنه های حساس به نفع تیم با سابقه سوت می زنند

شیراز _ سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین تهران پس از قبول شکست تیمش مقابل تیم قشقایی، نسبت به نحوه قضاوت داور و همچنین کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد بلادی عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خوبی را همه شاهد بودیم و صد در صد بازی در اختیار ما بود و اینکه تیم حریف در زمین خود بدنبال تلف کردن وقت بود نشان از بازی خوب ما داشت که به شاگردانم بابت این نوع بازی تبریک میگم.

بلادی با انتقاد از عملکرد داور بازی افزود: متأسفانه داوران ما در صحنه‌های ۵۰ _۵۰ به نفع تیم‌های اسم و رسم دار و باسابقه‌تر سوت می‌زنند و حق تیم‌های جدیدی مثل ما پایمال می‌شود و در این بازی هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد و گل دوم تیم حریف هم کاملاً آفساید بود.

سرمربی ویستا توربین در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه نیز بیان کرد: هر تیمی در این زمین بازی کند متضرر می‌شود و بازی در اینجا دو حالت دارد، یا تیم میزبان از این شرایط سود می‌برد و یا مسئولین شهر به فکر ورزش این شهر نیستند و جای تأسف دارد که شیراز با این همه امکانات وضعیت زمین‌ها به این شکل است و بنظرم مسئولین باید دست از شعار دادن بردارند و به فکر چمن ورزشگاه‌هایشان باشند.

تیم فوتبال ویستا توربین تهران در چارچوب هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه با دو گل مغلوب میزبان خود تیم شهدای قشقایی شیراز شد.