شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی هوایی ارتش

سقوط بالگرد نظامی حامل رئیس ستاد مشترک ارتش هند +فیلم‌وعکس

سقوط بالگرد نظامی حامل رئیس ستاد مشترک ارتش هند+ فیلم‌وعکس

یک فروند بالگرد نیروی هوایی ارتش هند با چهارده سرنشین از جمله عالی‌ترین مقام نظامی این کشور در جنوب این کشور سقوط کرد که حداقل چهار نفر در این حادثه جان باختند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های هندی امروز (چهارشنبه) از سقوط یک فروند بالگرد نظامی حامل مقام ارشد ارتش این کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بالگرد ژنرال «بیپین راوات» رئیس ستاد مشترک کمیته نیروهای مسلح هند، که بالاترین مقام نظامی در این کشور محسوب می‌شود، حضور داشته است.

رسانه‌های هندی گزارش دادند که این بالگرد حامل چهارده نفر سرنشین بوده که به دلایل فعلا نامعلوم، در ایالت «تامیل نادو» واقع در جنوب هند سقوط کرده است.

به نوشته وبگاه «ایندیا تودی» در این حادثه تاکنون جسد ۴ نفر پیدا شده و ۳ نفر نیز نجات پیدا کرده‌اند که به دلیل وخامت حال آنها فوراً به بیمارستان منتقل شدند.

علاوه بر راوات، همسر او، دستیار دفاعی، تکاوران امنیتی و خلبان نیروی هوایی ارتش هند نیز سرنشین این بالگرد مدل «Mi-17V5» بودند. ارتش هند هنوز درباره سرنوشت رئیس ستاد مشترک این کشور اطلاعی نداده است.

تصاویر منتشر شده از وضعیت بعد از سقوط این بالگرد نشان می‌دهد که بیشتر بخش‌های آن نابود شده و شعله‌های بلند آتش از آن زبانه می‌کشد.

ژنرال چهار ستاره بیپین راوات، عالی‌ترین مقام نظامی هند و مشاور وزیر دفاع این کشور است که سال گذشته پس از بازنشسته شدن از فرماندهی ارتش هند، به مسئولیت پست جدید «رئیس کمیته ستاد مشترک نیروهای مسلح هند» گمارده شد.

جزئیات بیشتری از این حادثه هنوز منتشر نشده است.

دانلود

دانلود

سقوط بالگرد نظامی حامل رئیس ستاد مشترک ارتش هند +فیلم‌وعکس

سقوط بالگرد نظامی حامل رئیس ستاد مشترک ارتش هند +فیلم‌وعکس

منبع: فارس