به گزارش برنا، سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که روز شنبه سیزدهم آذرماه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر بلافاصله بعد از پایان اردوی دوم در کمپ تیم‌های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران (کمپ چمران) با حضور 24 بازیکن آغاز شد.

کادرفنی 26 بازیکن را برای حضور در این اردو دعوت کرده بود اما سارینا یعقوبی به دلیل مشغله تحصیلی و هدیه طالعی به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ برتر، امکان حضور در اردوی سوم را نداشتند.

پیش‌تر مقرر بود این اردو تا نوزدهم آذرماه ادامه یابد اما به دلیل تداخل با مسابقات قهرمانی نوجوان دختر کشور با صلاح‌دید فدراسیون، اردوی سوم امروز و دو روز زودتر از تاریخ تعیین شده، به پایان رسید.

با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر، اردوی چهارم تیم ملی نوجوانان بعد از سپری شدن تعطیلی 10 روزه از تاریخ 27 آذرماه به مدت هشت روز و با حضور 22 بازیکن آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 به میزبانی تاشکند ازبکستان آماده می‌کند که این رقابت‌ها 16 تا 23 خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//