به گزارش برنا، رحمت الله فیروزی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان به اتفاق مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز و اعضای شورای اسلامی منطقه بخش قمصر گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به منطقه، خواسته های مردم در حوزه ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی و هیات های ورزشی مطرح شد.

وی افزود: همچنین دکتر سید حمید سجادی با توجه به نامه های ارائه شده بنده براساس خواسته های منطقه دستوراتی دادند که امیدوارم دستورات وی، معاونت ها و بخش های زیر مجموعه محقق شود و رضایتمندی برای جوانان و علاقمندان به ورزش حاصل شود.

رحمت الله فیروزی با اشاره به مورد بررسی قرار گرفتن وضعیت زمین های چمن مصنوعی منطقه گفت: قرار بر این شد که با کمک شوراها و شهرداری های محلی و حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان زمین های منطقه چمن مصنوعی شوند.

نماینده مردم نطنز اظهار داشت: دکتر سید حمید سجادی به عنوان اولین وزیر ورزشی ارتباط و تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دارد و برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانیم به خوبی به جامعه ورزش و جوانان کشور خدمت کنیم.

انتهای پیام//