شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#روحانی#مجلس

بهروزی‌فر در صحن مجلس:

بسیاری از مدیران ناکارآمد دولت روحانی هنوز مشغول به کار هستند

بسیاری از مدیران ناکارآمد دولت روحانی هنوز مشغول به کار هستند

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مدیران بی‌تدبیر و ناکارآمد دولت سابق در بدنه دولت فعلی مشغول به کار هستند و کارشکنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل‌ بهروزی‌فر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: لازم است از اقدامات به موقع دولت انقلابی درباره واکسیناسیون کرونا تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان کرد: همچنین با حمایت‌های دولت و قوه قضائیه گام‌های خوبی در مبارزه با مفسدان اقتصادی و مسدود کردن حساب‌های جمعی از اخلالگران بازار بورس و ارز برداشته شده که جا دارد از این جهت هم از دولت و قوه قضائیه تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخورد جدی با ظالمان، مفسدان و زالوصفتان حوزه اقتصادی باید تا ریشه‌کن کردن همه آنان ادامه پیدا کند.

بهروزی‌فر گفت: سه ماه از آغاز کار دولت سیزدهم می‌گذرد اما متأسفانه هنوز بسیاری از مدیران بی‌تدبیر و ناکارآمد دولت روحانی در بدنه دولت فعلی حضور دارند و به کارشکنی‌های خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: تقاضای بنده آن است که تحول مدیریتی با سرعت و دقت انجام شود و دولت سیزدهم باید این افراد را که از دولت قبل هنوز در بدنه دولت فعلی هستند و کارشکنی می‌کنند، تغییر دهد.