شهرخبر

حضور رئیس مجلس در اجلاس PUIC / دیدار با تجار و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه در دستور کار قالیباف

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت پارلمانی کشورمان در اجلاس دو روزه PUIC به میزبانی ترکیه خبر داد.
خبرگزاری میزان - سید نظام‌الدین موسوی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس دوروزه اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی کشور ترکیه خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: دکتر قالیباف در این سفر؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدار‌های دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشور‌های اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشور‌های همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.

شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روز‌های ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.
 
  • تقاضای نیکزاد از نمایندگان پیرو امتناع از پیشنهادات به طرح حمایت از مالکیت صنعتی
  •  
     
    انتهای پیام/