شهر خبر

راز زیبایی پوست سلبریتی‌ها در این خوراکی‌ها نهفته است!

راز زیبایی پوست سلبریتی‌ها در این خوراکی‌ها نهفته است!
همه خانمها دوست دارند پوستی زیبا و شفاف مثل سلبریتی‌ها داشته باشند، شما می‌توانید با رعایت یک سری نکات تغذیه‌ای پوستی بی‌نقص داشته باشید.

به گزارش علاج نیوز، سلبریتی‌ها علاوه بر اینکه آرایشگرهای مخصوص و حرفه‌ای دارند، همچنین به فکر رژیم غذایی خود هم هستند که توصیه به مصرف بعضی از خوراکی‌ها می‌کنند تا هم تناسب اندام داشته باشند و هم پوست زیباتری نسبت به بقیه مردم داشته باشند.در ادامه به شما توضیح می‌دهیم پزشکِ سلبریتی‌ها به آنها پیشنهاد می‌کنند که برای زیبایی و سلامت پوست شان چه خوراکی‌هایی بخورند.

سبزیجات

اول از همه باید به سراغ سبزیجات برویم که باعث درخشان شدن پوست می‌شود. سبزیجاتی مثل اسفناج، خیار، فلفل دلمه‌ای سبز، آووکادو و کرفس به شدت مناسب هستند و باعث سلامت بدن و پوست شده و آن را آبرسانی می‌کنند. همچنین می‌توانید از اسموتی و آب این سبزیجات هم استفاده کنید که باعث جذب بیشتر مواد مغذی در بدن می‌گردد و بدن را سم زدایی می‌کند.

سبزیجات

چربی سالم

طبق مطالعات انجام شده خانم‌هایی که چربی سالم مانند روغن ماهی، آووکادو و سبزیجات برگ دار استفاده می‌کنند، چروک کمتر و پوست سفت‌تری نسبت به بقیه دارند. این چربی‌های سالم باعث می‌شود که غشای سلولی محکم‌تر شود، پوست سفت‌تر باقی بماند و از کاهش رطوبت در پوست جلوگیری می‌کند.

پروتئین

پروتئین ترکیبی از موادی است که باعث درخشان شدن پوست می‌شود و می‌توانید برای سالم بودن پوست از آن استفاده کنید. همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین در بدن می‌شود که فیبرهای طبیعی در پوست هستند و باعث سفتی پوست، سلامت و زیبایی آن می‌شود. پروتئین در موادی مثل سالمون، تن ماهی، لوبیا و آجیل وجود دارد.

مواد غذایی

زیبایی پوست سلبریتی‌ها با نوشیدن آب

نوشیدن آب باعث درخشان شدن پوست می‌شود. هر چه قدر بیشتر آب بنوشید، بدن سالم‌تر و پوست زیباتری دارید. آب باعث ضخامت و افزایش تراکم پوست می‌شود و سلول‌های پوست را آبرسانی می‌کند، صورت شما را گلگون‌تر می‌کند، چین و چروک‌ها را از هم باز می‌کند. البته می‌توانید از نوشیدنی‌های سالم هم در کنار آب استفاده کنید.

گیاهان و ادویه‌جات

گیاهان و ادویه‌جات نه تنها طعم غذا را بهتر می‌کنند، بلکه باعث سلامت پوست از درون نیز می‌شوند. ادویه‌جات و گیاهانی مثل زردچوبه، رزماری، زنجبیل، دارچین و رازیانه دارای خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی هستند و سلامت پوست را تنظیم می‌کنند. شما همچنین می‌توانید در مواد غذایی و نوشیدنیهایی مانند چای زنجبیل یا اسموتی دارچین هم؛ از این مواد استفاده کنید.

اخبار داغ مرتبط: