شهر خبر

سرقت سه‌سوته نوزاد از کنار مادر زائو+عکس

زن جوان 6 ساعت بعد از زایمان کنار فرزندش خوابیده بود که یک زن به بهانه ی ساختگی به اتاق آمد ، هیچ یک از نیروهای حراست متوجه دزدیدن نوزاد توسط این زن نشده بودند.

سرقت سه‌سوته نوزاد از کنار مادر زائو+عکس

به گزارش منیبان؛ نوزادی که چند ساعت بیشتر از به دنیا آمدنش نمی گذشت روی تخت یکی از بیمارستان های هند کنار مادرش خواب بود که توسط یک زن دزدیده شد ، دزدی که تنها دوربین های مداربسته متوجه آن شدند و هیچ یک از پرسنل بیمارستان از آن با خبر نبودند.

مادر نوزاد بعد از سپری کردن ساعات سخت زایمان روی تخت بیمارستان کنار نوزادش دراز کشیده بود رفته بود که زنی ناشناس فرزندش را ربود. نوزاد که تنها 6 ساعت از به دنیا آمدنش می گذشت به سادگی توسط این زن ربوده و از بیمارستان خارج شد.

"موهینی موهان" 19 ساله مادر این نوزاد می گوید :ساعت 1 بامداد چند ساعت بعد از به دنیا آمدن فرزندم کنار او استراحت می کردم که زنی داخل اتاق شد و گفت مادر همسرم داخل سالن انتظار ایستاده و می خواهد نوزاد را ببیند برای همین به او اجازه دادم فرزندم را با خود ببرد .

بی حال بودم و خوابم برد تا اینکه حوالی ساعت 4 صبح بیدار شدم و جای نوزاد را همچنان خالی دیدم ، بیرون از اتاق من خانواده ام نشسته بودند ولی آنها نیز خبری از فرزندم نداشتند .به سرعت به مسئولان بیمارستان اطلاع دادیم ولی آنها هیچ در این مورد نمی دانستند آن زمان بود که مطمئن شدیم نوزاد را ربوده اند.دوربین های مداربسته این آدم ربایی را ثبت کرده بودند اما مسئولان حراست بیمارستان هیچ اطلاعی از این ورود و خروج نداشتند که همین موجب بحث و اعتراض شده است.

دزدیدن-نوزاد1

 

وبگردی