شهر خبر

ایراندوست: نتیجه نداشتن بازی تدارکاتی را در آینده خواهیم دید


ایراندوست: نتیجه نداشتن بازی تدارکاتی را در آینده خواهیم دید

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نداشتن بازی تدارکاتی بزرگترین دغدغه ماست و نتیجه آن را در آینده خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مریم ایراندوست درخصوص شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا، گفت: آسیب دیده‌های لیگ را داشتیم و متاسفانه نتوانستیم مسائل تاکتیکی و فنی را پیاده کنیم. گلنوش خسروی امروز زانوی پایش را جراحی کرد. هنوز نمی‌دانیم سه نفر دیگر از بازیکنانمان می‌توانند در اردوی آینده کار کنند یا نه.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به بازیکنان آسیب دیده اشاره کرد و ادامه داد: زهرا سربالی، غزاله بنی طالبی و هاجر دباغی در بازی هفته گذشته لیگ آسیب دیدند.

وی درباره نیامدن چترنور به اردوی تیم ملی اظهار داشت: افسانه چترنور شرایط و دغدغه‌های خودش را دارد. او را دوست داریم اما او دوست دارد با تیم باشگاهی خودش کار کند. او بازیکن خوبی است اما در مرحله اول مسابقات جام ملت‌های آسیا هم حضور نداشت و تیم عملکرد خوبی را داشت. جایگزین چترنور را داریم‌.

ایراندوست درخصوص دعوت از سارا قمی به اردوی تیم ملی، گفت: در دو سال گذشته بازی خداحافظی در شأن او برگزار نشد. از او دعوت کردیم به این اردو بیاید که هم با تیم هماهنگی پیدا کند و هم فکر می‌کردیم تیم ملی ازبکستان به ایران می‌آید و می‌توانیم بازی خداحافظی با ازبکستان برای کاپیتان تیم ملی بگیریم. وقتی سارا به اردو آمد متوجه شدیم که ازبکستان به ایران نمی‌آید. 

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: قمی در این اردو توانایی‌های خودش را نشان داده و فکر می‌کنم در اردوی بعدی هم بیاید. در نهایت 23 بازیکنی که بهترین هستند و می‌توانند هدف ما یعنی صعود از گروه‌مان را عملی کنند به مسابقات اعزام می‌شوند.

ایراندوست با اشاره به پرداخت شدن پاداش صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا پاداش‌هایمان را گرفتیم. مثل پاداش فوتسالی‌ها نشد و همه پاداش‌هایشان را دریافت کردند.

وی یکی از دغدغه‌های تیم ملی را نداشتن بازی تدارکاتی دانست و افزود: شرایط تیم ملی سخت است. تنها بازی تدارکاتی ما بازی با شارلوا بلژک بود که خیلی امیدوار بودیم بتوانیم کمپ خوب داشته باشیم و با تیم اروپایی بازی کنیم. متاسفانه این بازی لغو شد چون در رنکینگ شرایط خوبی نداریم خیلی از تیم‌ها دعوت ما را نپذیرفتند. برای اولین بار در میان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنیم و متاسفانه خیلی کم‌تجربه هستیم. برنامه‌ای که من داده بودم هر ماه یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بودیم تا با چهار بازی خوب به این تورنمنت برویم.

 ایراندوست افزود: متاسفانه این یکی از مشکلات ما است و از سوی دیگر بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند آسیب‌دیدگی‌ها و اتفاقاتی که رخ می‌دهد شرایط خوبی نیست. فدراسیون همه شرایط را برای ما فراهم کرد و دلسوزانه و حمایتگر بود اما بعد از صعود اتفاقاتی رخ داد که ما خیلی دغدغه داریم. لغو بازی تدارکاتی مشکل‌ساز است و نتیجه آن را هم در آینده می‌بینیم.

وی درباره لغو بازی تدارکاتی با بلژیک، گفت: همه چیز از سمت فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک و باشگاه شارلوا مهیا بود که با پرواز چارتر به بلژیک برویم اما از سوی شورای برون مرزی مجوز داده نشد و متاسفانه تیم ضرر کرد و این ضربه را خوردیم.

 

انتهای پیام/