رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زن مواد فروش ئ کشف بیش از 7کیلوگرم افیون خبر داد.
به گزارش آیند، عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در شرق تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در یکی از محلات شرق تهران است.به همین منظور ماموران در بررسی های بیشتر و دقیقتر منزل و دامنه ی فعالیت وی را تحت رصد و پایش اطلاعاتی قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف 7کیلو و 500گرم تریاک و 202میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد : این زن مواد فروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در شرق پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

همین حالا بخوانید
دپوی 61 کیلو مخدر شیشه در جنوب تهران