شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#AFC#جدید#قهرمانی آسیا

سند جدید از پرسپولیس ۶ – استقلال ۰ ؛ گلات قهرمانی آسیا ، طلب پرسپولیس از AFC + سند

سیاوش پهلوان ، تاریخ نگار‌ و نویسنده پرسپولیس : تیم سال ۵۲ تیم فوق العاده ای بود ؛ تیم های زیادی  تا ۵ گل ۶ گل و ۷ ، ۸ ، ۹ گل از پرسپولیس در سال ۵۲ خورده بودند‌

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • سیاوش پهلوان نویسنده و تاریخ نگار پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با یاسر اشراقی خبرنگار صدا و سیما و سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال صحبتهایی جنجالی درباره مباحث مختلف روز فوتبال ایران به ویژه پرسپولیس داشته است .
    در بخشی از این گفتگوسیاوش پهلوان مدارکی و دلیل های از واقعی بودن دربی ۶تایی ۵۲ آورده است.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    سیاوش پهلوان نویسنده و تاریخ نگار پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با پارس فوتبال و یاسر اشراقی خبرنگار صدا و سیما و سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال درباره دربی معروف ۶تایی سال ۵۲ گفت :

    خیلی ها می گویند آن بازی شانسی بوده ، اما پرسپولیس در آن سال ها با تیم های زیادی با ۵ گل ۶ گل و حتی ۷ ، ۸ و ۹ گل پیروز شده بود .
    تیم سال ۵۲ تیم فوق العاده ای بود چون با ورود آلن راجرز به ایران مانند زمان ورود برانکو به ایران سبک فوتبال ایران و پرسپولیس را عوض کرد.

    سیاوش پهلوان ادامه داد :

    مرحوم همایون بهزادی همیشه می گفت ما تیم های حریف را نیمه دوم ، زمین گیر می کردیم چون بدن ما قوی تر بود و از دقیقه ۶۰ به بعد شروع به گل زدن می کردیم.

    پرسپولیس در آن سال‌ها واقعاً تیمی قوی بود که با تیم های مطرح دنیا بازی می کرد و یکی از بزرگترین بد شانسی های پرسپولیس در آن سال‌ها تعطیلی جام باشگاه آسیا بود ، چرا که با آن آمادگی این تیم ، اگر این مسابقات در سطح آسیا برگزار می‌شد به نظر می‌رسد یک گلات قهرمانی هم در جام باشگاه آسیا در پرونده افتخارات پرسپولیس ثبت می شد.