شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی پهلوانی

محسنی سرپرست دبیرکلی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد


محسنی سرپرست دبیرکلی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در حکمی «امیر محسنی» را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در حکمی امیر محسنی را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب کرد.

 در حکم  دکتر محسنی آمده است؛

«جناب آقای دکتر امیر محسنی با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده مدیریتی جنابعالی و اشراف شما نسبت به زمینه‌های مدیریت بین‌المللی ورزشی، به موجب این حکم جنابعالی را برای سرپرستی سمت «دبیرکل» فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی (IZSF)منصوب می‌نمایم. بدیهی است به استناد ماده 33 اساسنامه در جلسه آتی مجمع معرفی خواهید شد.

 اطمینان دارم با استعانت از درگاه خداوند متعال، به کارگیری دانش و تجربیات خود، جلب همکاری همکاران محترم و استفاده مطلوب از کلیه فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی توسعه این رشته در سراسر جهان، در پیشبرد اهداف فدراسیون موفق خواهید بود.»

از جمله سوابق دکتر امیر محسنی می‌توان به ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه 17 تهران، عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولین و هاکی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ و بیلیارد و رئیس هیئت پینگ پنگ استان تهران اشاره کرد. 

 

انتهای پیام/