شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روابط ایران#تهران

در واکنش به سفر مقام اماراتی به تهران؛

ابراز نگرانی عمیق صهیونیست ها از گشایش در روابط ایران و امارات

ابراز نگرانی عمیق صهیونیست ها از گشایش در روابط ایران و امارات

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی شدید از توسعه روابط ایران و امارات، هشدار داد نزدیکی همزمان ابوظبی به تهران و تل آویو امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی عمیق از آغاز مرحله نزدیکی روابط ایران و امارات، هشدار داد تلاش ابوظبی برای نزدیکی همزمان به تهران و تل آویو امکانپذیر نیست.

این منبع صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارانوت از توسعه روابط بین ایران و امارات به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: در حالی که هزاران اسرائیلی به امارات سفر می‌کنند و به گرمی از آنها استقبال می‌شود، حضور ایرانی‌ها در این کشور ممکن است برای ما خطرساز باشد.

منبع مذکور افزود: تل آویو از نزدیک تحولات مربوط به نزدیکی روابط ایران و امارات را زیر نظر دارد. اگر دروازه روابط بین ایران و امارات گشوده شود، تحولات ممکن است به سوی بدتر شدن پیش برود.

نگرانی‌های فزاینده رژیم صهیونیستی از گشایش در روابط ایران با کشورهای عربی منطقه در حالی است که شیخ طحنون بن زائد، مشاور امنیت ملی امارات روز گذشته به دعوت علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به تهران سفر کرده است.