شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#ویروس کرونا#نماینده مردم#جدید#آمل

پیشنهاد نماینده مردم آمل:مردم سفر نروند

پیشنهاد نماینده مردم آمل:مردم سفر نروند

ایسنا نوشت:نماینده مردم آمل در مجلس از مردم خواست که فعلا به دلیل خطرات احتمالی سویه جدید ویروس کرونا از سفرها و شرکت در تجمعات غیر ضروری پرهیز کنند.

رضا حاجی‌پور ، با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری عنوان کرد: ویروس کرونا ویروس ناشناخته ای است و هرازچندگاهی با یک جهش جدید سلامت مردم جهان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بر همین اساس بهتر است مردم فعلا ضمن رعایت توصیه ها، کمتر به دنبال سفر رفتن و شرکت در تجمع ها باشند چراکه با کم توجهی به توصیه ها ابتدا به خودشان و سپس به دیگران ضرر می رسانند.

مردم کمتر به سفر بروند

وی ادامه داد: در شرایطی شاهد مطرح شدن سویه ای جدید از این ویروس هستیم که فعالیت های اجتماعی تا حدی به حالت قبلی بازگشته و کلاس های مدارس هم تقریبا به صورت حضوری در حال برگزاری است، بر همین اساس رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به توصیه های مراجع مربوطه همچون رعایت فاصله گذاری ها و استفاده از ماسک بسیار ضروری می‌باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: مردم ما در این دوساله نشان دادند بسیار با فرهنگ هستند و تعاملات اجتماعی خود را سریعا با شرایط ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا تطبیق دادند و همگی به رعایت پروتکل ها توجه داشتند، اکنون هم لازم است رعایت پروتکل ها و توجه به شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا را ادامه دهند چراکه اگر خدایی نکرده هر یک از ما ناقل باشیم می‌توانیم جان انسان های دیگر را هم به خطر بیندازیم، در کنار این موارد لازم است افرادی که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند هم سریعا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: اگر هم در فضای آموزشی برای رعایت پروتکل ها زیرساخت های لازم فراهم نیست لازم است مدیران مربوطه باتوجه به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری سریعا نسبت به فراهم ساختن این زیر ساخت ها اقدام کنند.

217