شهر خبر

ستاره محبوب هواداران استقلال به دنبال بازگشت به ترکیب فرهاد مجیدی

ارسلان مطهری به دنبال حضور دوباره در ترکیب استقلال

ارسلان مطهری به دنبال بازگشت دوباره به ترکیب استقلال

فرهاد مجیدی در دربی تهران دقایق اندکی از ارسلان مطهری در ترکیب استقلال استفاده کرد و اکنون مطهری به دنبال بازگشت دوباره به ترکیب استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دربی استقلال و پرسپولیس هم شاهد یکسری مسائل حاشیه‌ای در فضای مجازی بودیم که شایعه شد کادرفنی استقلال از ارسلان دلخور هستند اما به هر حال مجیدی برای انتخاب بازیکنان اصلی تیمش مسائل فنی را لحاظ خواهد کرد و باید دید ارسلان مطهری که ثابت کرده در فوتبال خود فراز و نشیب زیادی دارد، می‌تواند دوباره رضایت مجیدی را جلب کند یا نه؟

آنچه مسلم است با وجود این که خط حمله استقلال مشکل دارد و خیلی کم گل می‌زند اما ترافیک در آن منطقه زیاد است و طبعاً مهاجمانی چون سبحان خاقانی، آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد و ارسلان مطهری باید آمادگی خود را در تمرینات به رخ بکشند تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. ارسلان مطهری هم برای برگشتن به ترکیب اصلی استقلال کار سختی دارد و باید در تمرینات آماده و سرحال نشان بدهد و البته خیلی هم در فضای مجازی نباشد.

آبی پوشان پنجشنبه با پیکان بازی دارد و برای پایان دادن به ناکامی‌های چند هفته اخیر به پیروزی در این بازی نیاز مبرم خواهد داشت.