برد با اقتدار ذوب‌آهن و باریج اسانس/ دو مدعی برای قهرمانی نیم‌فصل

به گزارش برنا، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان (دو دیدار) و یزد پیگیری می‌شود.

در دومین مسابقه این هفته تیم ریف اصفهان که در هفته هفتم نخستین برد خود در لیگ برتر زنان را تجربه کرد، در شهر اصفهان و در سالن امام علی (ع) میزبان باریج اسانس کاشان بود.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم کاشان در این مسابقه سه بر صفر حریف را شکست دادند و به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

ریف اصفهان در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 7 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و با یک برد 6 امتیاز در رتبه نهم باقی بماند.

فائزه جعفری به عنوان ناظر فنی و منیژه صادقی به عنوان ناظر داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند. نسرین حق‌شناس و رقیه مصطفوی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که 76 دقیقه طول کشید.

هشتمین برد ذوبی‌ها

شهر اصفهان نیز در هفته هشتم لیگ برتر میزبان دو مسابقه بود که ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات در سالن ملت به مصاف ستارگان فارس رفت.

ذوبی‌ها که با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند در این مسابقه با اقتدار ستارگان فارس را شکست دادند به هشتمین برد متوالی خود دست یافتند و 23 امتیازی شدند.

شاگردان فریبا صادقی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 11 و 25 بر 19 ستارگان فارس را شکست دادند و این مسابقه در 74 دقیقه برگزار شد.

نماینده شیراز نیز با پذیرش این شکست، تعداد برد و باخت‌هایش در عدد چهار برابر شد و با 11 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.

آذر منشی (فنی) شهناز برادران مهاجر (داوری) تیم نظارتی این مسابقه بودند. زینب حقی و سمانه اسدیان نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

دو مدعی برای قهرمانی نیم فصل

تیم‌های سایپا تهران که در نخستن بازی هفته هشتم موفق به شکست پیکان شد و ذوب‌آهن اصفهان با توجه به نتایج به دست آمده در سه دیدار امروز، به عنوان دو مدعی کسب مقام قهرمانی نیم فصل باقی ماندند.

دو تیم که با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، روز پنج‌شنبه  17 آذرماه و در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر زنان در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا فاتح این میدان حساس علاوه بر کسب مقام قهرمانی نیم فصل، به عنوان تنها تیم بدون باخت دور رفت معرفی شود.

انتهای پیام//